Home » » Budak sekolah lengkap beruniform buat seks tepi jalan

Budak sekolah lengkap beruniform buat seks tepi jalan

Written By Wanie on Tuesday, 11 October 2011 | 10/11/2011 02:52:00 pm

-gambar hiasan- untuk gambar  sebenar tengok berita penuh-


Macam – macam perangai budak-budak sekolah sekarang. Ada budak sekolah bertudung yang berani melakukan seks di tempat terbuka. Diorang ni nak jadi pornstar ke ape? Keruntuhan moral budak-budak sekolah sekarang dilihat semakin ketara, nampaknya sistem pendidikan di Malaysia tidak berkesan untuk mendidik akhlak sesetengah pelajar di Malaysia ini sehingga ada yang bertindak melampaui batas.





Di bawah ini gambar-gambar bukti yang menunjukkan terdapat budak sekolah yang cukup berani melakukan seks walaupun di tempat awam. Gambar ini sebenarnya hasil dari screenshot video yang diperolehi di youtube.com, namun begitu saya rasakan tidak perlulah link video tersebut didedahkan kepada umum memandangkan ia hanyalah memalukan bangsa melayu sendiri.






Di dalam video tersebut kelihatan seorang individu yang tidak dikenali merakamkan adengan seks sepasang remaja sekolah dari dalam sebuah rumah. Intipan itu dilakukan melalui sebuah tingkap. Melihat keadaan persekitaran, pasangan ini nampaknya benar-benar melakukan aktiviti seks di tempat terbuka.

Affiliate Program ”Get Money from your Website”

2 comments:

  1. tak faham.... sgt memalukan ya...
    knp lah boleh jadi mcm ni... pakai baju sek...
    malu gamat sih.
    singgah usha entry n iklan.
    jom singgah....
    moga dpt bntu tmbh $ blog...

    ReplyDelete
  2. diorang ni tak kesian ke dengan parents diorang - -' penat-penat hantar pergi belajar, ni yg diorg buat.

    ReplyDelete