Home » » Lelaki berlagak artis kelar, tikam leher seorang gadis

Lelaki berlagak artis kelar, tikam leher seorang gadis

Written By Wanie on Thursday, 22 September 2011 | 9/22/2011 09:08:00 am


Lelaki berlagak artis kelar, tikam leher seorang gadis


David Rusell

Mereka bertemu di ruangan Facebook dan dia sanggup untuk menyeberangi Atlantik untuk bertemu dengannya. Tetapi kenaifan Maricar Benedicto itu dibalas dengan cara yang paling mengerikan.
Lelaki yang memujuknya untuk ke United Kingdom, David Russell membawanya ke hutan dan memujuk remaja berumur 19 tahun untuk memakai penutup mata mengatakan kononnya dia ada kejutan hadiah untuknya.

Russell kemudian berdiri di belakangnya dan mengelar lehernya. Benedicto yang ketakutan, cuba untuk melarikan diri tetapi pekerja berumur 20 tahun McDonald itu menikamnya beberapa kali, memukul wajah dengan sebatang kayu dan menghentak kepalanya. Ajaibnya, si mangsa selamat.

Di Northampton Crown Court, Russell mengaku menculik dan merancang untuk melakukan pembunuhan dan dipenjara seumur hidup.

Mahkamah diberitahu bahawa dia pernah menangkap gambar sambil beraksi seperti rocker bertatu Oliver Sykes, penyanyi utama dalam band metal Sheffield iaitu Bring Me The Horizon, ketika siri jelajah Amerika mereka.

Pendakwaraya kes, Christopher QC Donnellan mengatakan bahawa sehari sebelum Miss Benedicto tiba dari California April lalu, Russell telah mencari di internet 'bagaimana untuk membunuh seseorang dengan tangan kosong', 'cara memotong kulit dengan pisau' dan 'pisau terbaik untuk membunuh '.

Setelah bertemu dengan Cik Benedicto di stesen kereta api, Russell membawanya ke hutan terdekat, mengatakan yang disitulah tempat banyak kenangannya semasa kecil.
Mr Donnellan berkata: "Russell memintanya untuk duduk di batang pohon tumbang dan mengatakan dia akan mengenakan penutup mata padanya. Dia mengatakan dia ingin memberi kejutan atau hadiah. Dia berdiri di belakang mangsa, menutup mata mangsa, meminta mangsa untuk mendongakkan kepalanya ke belakang dan lengan keatas.

"Meskipun dia tidak melihat disebabkan oleh penutup mata itu, mangsa telah merasakan yang lehernya seakan telah dikelar."

Mahkamah mendengar bahawa Russell yang merancang pembunuhan itu menjerit: "Mengapa anda tidak mati sahaja?. Kau menghancurkan hidupku. Ini semua salahmu."

Mahkamah diberitahu bahawa setelah mangsa melompat.kain penutup mata itu segera jatuh. Mangsa mula berlari menyelamatkan diri tetapi dia terjatuh dan Russell menikamnya di belakang'. Sebuah pisau pemotong roti bergerigi ditemukan di tempat kejadian.

Russell hanya berhenti menyerang ketika Miss Benedicto mengatakan bahawa dia telah memberikan nama dan alamat pada pihak imigresen pada saat dia tiba di United Kingdom.

Russel terus berlari pulang apabila mendengar perkara itu sementara mangsa dalam keadaan terhuyung-hayang ke sebuah rumah terdekat untuk meminta bantuan.

Hakim Charles Luas kata Russell adalah 'sangat berbahaya' dan harusnya dihukum setidaknya 17 tahun 6 bulan penjara sebelum dipertimbangkan untuk dibebaskan.

Dia menambahkan: "Kejadian dari kes ini benar-benar mengerikan. Ketika dia berjaya melarikan diri, anda bermaksud untuk membunuhnya. "
Affiliate Program ”Get Money from your Website”

0 comments:

Post a Comment