Home » » Sesi temuramah bersama rooney

Sesi temuramah bersama rooney

Written By Wanie on Thursday, 28 July 2011 | 7/28/2011 11:59:00 am


ini mengisahkan tentang rooney ditemuramah dengan lelaki tua mane tah.dialog mereka bermula dengan bola tetibe dtg kat tangan si lelaki tua yang menemuramah rooneyy.
org tua:Ouh!!!cantek bola.pernah makan bola ni ke bro?
rooney:heh!mulut kau ni memang tak dijaga langsung
org tua:tapi pernah rase?
rooney:hmm..mane pernah..bodoh(engan selambe)
org tua:macamane ko pandai men bola..tapi,tak pernah rase bola tuh.
org tua:cuba jawab
rooney:amboih,kau(selambe)
org tua:main main main!tapi tak pernah rase
rooney:well,aq rase muke kau ni memang sesuai kene penumbuk....
org tua:macamana tu(sambel garu kepale)
org tua:kenape muke macam tension jer?aq tak tension pon..
org tua:memang kau tak pernah rase bola?
rooney:kau nak mati ke lepas nih
org tua:patut ke kamu buat macamni kat org tua beb?
rooney:(dgn gelisah dan snyum sinis sedikit)errmm,urmmm
org tua:jangan buat muke comel kat sini.heh.hahahahahaha(ketawa bodoh)
mereka senyap sambil didengari bunyi cengkeri.mereka pandang sesma sendiri.
org tua:kamu pernah rase air terjun?
rooney:tak pernah..sebab mak saye tak bagi
org tua:kamu boleh tak tak payah senyum(kerna setiap cakap rooney tersenyum)
ROONEY:takbole.hehehehehe
org tua:eyy,tak baik macamtu,sebab setiap kali awak senyum,pasti terganggu fikiran saye.
org tua:kamu tak pernah tinggal puase ker?
rooney:puasa???
org tua:saye main2 jer!...hahahahahah
org tua:tapi kan.awak tak boring ke tengok muke saye?
rooney:macam...BA**
org tua:saye mmg tak paham apa yang awak ceritakan.
rooney:saye sebenarnyer taknak berkasar dengan pakcikkan.
org tua:bahase ape yang awak cakapnikan?
rooney:bahase sains
org tua:pandai buat lawak kamu nih!!!!hehehehehe!!!

0 comments:

Post a Comment