Home » » Menantu Bill Gates

Menantu Bill Gates

Written By Wanie on Wednesday, 27 July 2011 | 7/27/2011 11:33:00 am


















Bapa: Ayah mahu kahwinkan awak dengan gadis pilihan ayah


Anak: Tapi ayah saya sudah ada pilihan saya sendiri


Bapa: Tapi gadis ni anak Bill Gates


Anak: oo kalau camtu oklah!
Kemudian bapanya berjumpa Bill gates


Bapa: Saya ada calon suami untuk anak gadis anda


Bill Gates: Tapi anak gadis saya terlalu muda untuk berkahwin


Bapa: Tapi anak muda ni bakal Vice president Bank Dunia


Bill Gates: oo kalau camtu oklah!
Akhirnya Bapa pemuda tersebut berjumpa dengan Presiden Bank Dunia


Bapa: Saya ada calon untuk Vice President Bank Dunia


Presiden Bank Dunia: Tapi saya sudah ada calon untuk Vice President


Bapa: Tapi calon saya ni adalah menantu Bill Gates


Presiden Bank Dunia: oo kalau camtu oklah!
Hoho, This is how business is done!!

Posted by:Pixca

Affiliate Program ”Get Money from your Website”

0 comments:

Post a Comment